Bemutatkoznak a szerkesztők

Sziasztok!

Én HotWinter vagyok. Azért is vágtam bele ebbe a dologba, mert szomorúan tapasztalom, hogy még mindig mennyire intoleránsak a kívülállók a homoszexuálisokkal szemben, illetve,  hogy a fiatal, kis tinédzser lányok körében mekkora divat lett ez, hogy a negatív példák miatt mennyire elvagyunk könyvelve. Igyekszem majd érdekfeszítő dolgokkal szórakoztatni titeket. Több célom is van, úgy hiszem ezek majd idővel megmutatkoznak előttetek, ezért most nem is kezdek bele. Inkább írok egy kicsit személyesen magamról. Egy 17 éves átlagos lány vagyok: iskolába járok, elvagyok a barátaimmal, és érdekel a turizmus. Álmom: egyszer beutazni Európát, mivel nagyon történelmi kontinensnek találom, gyönyörű épületekkel és sokszínű népekkel. Szüleim színházban dolgoznak, ahogy nagyszüleim is színháziak voltak, így egész kiskoromtól kezdve érdekelnek a művészetek, habár jómagam nem szándékozom színházi pályára lépni. A mának élek, és élvezem.

Kellemes szórakozást kívánok mindenkinek! HWart-colorful-girl-hipster-indie-Favim.com-222924

Sziasztok!

Én Gingerbread néven publikálok majd a blogon, a szemfülesek kiszúrhatták, hogy az előző post is az én kezem munkája. Igaz, még csak most indulunk, és minden kezdet nehéz, de remélem, idővel azért sikerül egy kis tábort kialakítani a blognak, és a cikkeinkkel tényleg formálni tudjuk az emberek látásmódját a mi kis underground szubkultúránkról. Egy szó, mint száz, a küldetéstudat az én esetemben is jelen van, és talán ez a legfontosabb. Hogy ezen kívül mit érdemes tudni rólam? Jelenleg egyetemista vagyok, némileg polihisztor, szeretek társaságba járni és mindenem a pszichológia és a szépirodalom, de egyáltalán nem vagyok kétdimeziós személyiség. Nagyjából minden érdekel, ami embert érdekelhet, szeretek kicsit elmélyülni különböző dolgokban a snowboardozástól, a kelta mitológián át, egészen a divatfotózásokig. Megpróbálok mindenből adni majd egy kicsit, különböző szemszögekből vizsgálni dolgokat, és remélem, élvezni fogjátok majd a cikkeimet. : )

Kellemes olvasást!

Gingerbread

clary

Leave a Reply

